вівторок, 23 травня 2017 р.

Сон травневої ночі

Ще одна пара з забутих сережок :) Три пари сережок були сфотографовані і пропали, в сенсі фотки. Вже купа інших сережок були сфоткані і викладені в блозі, а ці періодично знаходились і знов губились, бо мали необережність попасти на якусь особливу карточку. І ось нарешті вони вже в каталогах. Чесно кажучи всі три мені дуже подобаються, обидві Мілени (друга буде пізніше) своєю формою і канітєллю, а ці тому що це мій улюблений сапфір і ще й наветте.



Чомусь фото не показало їх краси, а мені цей дизайн дуже сподобався, невелике наветте в срібній і сапфіровій оправі, обшите маленькими шатончиками та перлинами, і, на довершення, прикрашене сапфіровою підвіскою. 


Я люблю приплітати до кристалів шатончики і постійно шукаю як би їх ще по-іншому розташувати. На цей раз я якраз отримала зі Штатів трохи більші наветте (наскільки знаю їх уже не випускають) і спробувала ще до них приплести шатони. Результат мені сподобався, після чого я прикупила ще два відтінки таких наветте, правда вибір доволі скромний, тому про ніяку широку кольорову гамму не йдеться...


Основний кристал в сережках, це наветте Сваровскі 18х9 мм, напевно це вже вінтаж або щось з обмежених випусків, тому що я їх більше ніде не бачила і зараз Сваровскі є тільки 15х7 або дрібніші і великі -- десь 32мм, останні хіба декілька відтінків.
А решта кристалів і підвіска -- чеський кришталь, перлинки також чеські -- Наноперли (перлинки з цікавим напівматовим покриттям) і також японський бісер. Це плетені сережки, тобто кристал обплетений бісером і потім розшитий кристалами та перлинами.


І останнє фото -- на шкірі.


Вартість сережок 400грн.

Немає коментарів:

Дописати коментар