неділя, 21 травня 2017 р.

Мілена. 1.0

Нарешті добралась до фоток :) Ці сережки знову з улюблених, такі як я люблю найбільше вишивати, невеличкі сережки а-ля вихідний варіант (це вже правда як хто носить). А також я черговий раз дорвалась до канітелі і кристалів в цапах. Ось що з того вийшло:



Сережки особливі, тому забезпечуються індивідуальною коробочкою. Тому що канітель досить ніжна і може деформуватись, якщо її чимось притиснути. Також ці сережки з тих, що потрібно одягати останніми і знімати першими, щоб не зачепити за одяг чи волосся, бо спіралька канітєлі може розтягнутись, а назад вона вже, на жаль, не складеться... Але якщо дотримуватись таких простих рекомендацій, то загалом вони нічим не відрізняються від решти вишитих сережок.


Сережки невеличкі, я б навіть сказала що маленькі. Саме такі розміри мені дуже подобаються, хоча в вушках мені найбільше подобаються невеликі сережки але з довгими і обов'язково тоненькими вісюльками, таки як Срібний дощ або Проліски. Правда плету я такі чомусь рідко, плести (чи вишивати) мені якраз подобається невеличкі і компактні.


І трошки про матеріали. Тут використані чеські кристали, японський бісер та індійська канітель, виявляється це якась особлива фігурна канітель, а є ще проста гладенька, я вже її також маю, лишилось всього дрібниця, вишити щось. А так як "часто" я зараз плету чи вишиваю то може бути не скоро...

І ще трошки фоток:


Останнє фото на шкірі:


Сережки продались практично зразу, тому наразі в наявності немає. Але можливо з часом сплету ще щось подібне, мені дуже сподобалась канітель у виробах.

Немає коментарів:

Дописати коментар