середа, 31 травня 2017 р.

Візерунки 2.0

Ще одні сережки мозаїкою. На цей раз срібно-чорні. Ці я вже не переплітала, вийшли з першого разу :)

Вони плетені повністю із деліки, сріблясто-сірої та чорної. Основна маса циліндричного бісеру у мене це трежерс Тохо, хоча дещо є і Міюки, як, наприклад, бісер для цих сережок. Деліка все ж рівніша, особливо чорна. Бо чорний трежерс то щось особливе... Приходиться калібрувати.


Японський бісер найрівніший, але деякі кольори Тохо трохи розчаровують. Чесно кажучи мені важко зрозуміти яким чином на рівність бісеру може впливати колір, але таке є. А от Міюкі в цьому плані кращий, або його в мене менше і я ще не попадала на ті серії де є нерівний бісер :))
Хоча кажуть, що в Тохо є покращена серія циліндричного бісеру -- Aiko, і він би вже мав бути ідеально рівний і ще ліпший за деліку :) Але в наших магазинах не розбереш де аіко, а де трежерс, бо все називається трежерсом :)


Нажаль сережок немає в наявності, але можливо я знову сплету щось подібне.


Немає коментарів:

Дописати коментар