пʼятниця, 26 червня 2015 р.

Ранкові роси

Це продовження епопеї зі стразовими ланцюжками. Маленькі делікатні та ніжні сережки мого улюбленого сапфірового кольору. Королівський сапфір у золоті, це надзвичайне поєднання кольорів.
Одні з сережок, які я залишила б собі, якби вуха були проколоті. Ніжний кристал, в оправі з золотистого бісеру охоплений ланцюжком із стразами. Кристал китайський, але дуже хорошої якості, близький до кристалів Сваровскі. Правда саме цей кристал світліший за Sapphire та темніший за Light Sapphire Сваровскі. Хоча я не маю кристалів крапель Сваровскі таких відтінків, можу порівняти хіба ріволі, але в Сваровскі форма на відтінки не впливає. Також у сережках задіяні японський бісер, ланцюжок зі стразами (метал латунь) та позолочена швенза 18К.

Ідея сережок моя, тобто це авторський дизайн, виконання відповідно також моє :).
Вартість сережок 280грн.

Немає коментарів:

Дописати коментар